• konkurencyjne-ceny-czarny

    Vždy konkurenceschopné ceny

  • największa-oferta-materiałowa-czarny

    Největší nabídka materiálů

  • certyfikowane-produkty-black

    Certifikované produkty

  • 2-krotkie-terminy-dostaw-czarny

    Krátké dodací lhůty

E-shop všechny produkty

Úložné skříňky

Náš internetový obchod nabízí praktické skříňky na oblečení s přihrádkami. Tyto skříňky se hodí jako samoobslužné depozitní body nebo pro správu a distribuci dokumentů a vybavení. Skvěle se hodí do kanceláří, hotelů, knihoven a firem. Jsou také ideální pro obchody, zejména pro větší supermarkety. Vyznačují se snadnou obsluhou, bezpečností a funkčností.

Pro skříňky na oblečení s přihrádkami doporučujeme zejména elektronické kódové zámky, díky kterým skříňky dosahují nejvyšší funkčnosti. Vyrábíme depozitní skříňky kovové nebo ve verzi ocelových korpusů s dveřmi z HPL nebo dřevotřískové desky, také zcela z dřevotřískové desky. Kovové skříňky jsou obzvláště oblíbené. Cena projektu je v tomto případě kompenzována jejich modulárním charakterem.

34 produkty

Zobrazení: 24 z 34

produkt-book

PRODUCTBOOK

Skříňky s přihrádkami do kanceláře od ALSANIT

Moderní kancelářské prostory vyžadují stejně moderní produkty. Společnost ALSANIT již řadu let dodává vybavení pro kancelářské objekty. Sledujeme vývoj trendů a přizpůsobujeme jim naši nabídku. Kancelářské skříňky ALSANIT mají široké využití – od tradičních skříní na dokumentaci či oděvy až po moderní schránkové skříňky (tzv. lockersy). Tyto produkty se vyznačují především modulární koncepcí a komplexními řešeními. Každý zákazník si u nás může zvolit materiály podle vlastních potřeb. Nabízíme rovněž různé typy zámků, které zajistí plnou funkčnost odpovídající požadavkům na kancelářský nábytek.

Moderní depozitní skříňky pro firmy

Aktuálním trendem jsou depozitní skříňky a rozšíření jejich funkcí. Kancelářské lockersy jsou čím dál častěji dynamicky přiřazovány jednotlivým zaměstnancům, a jejich obsah je určen konkrétní osobě nebo pracovní pozici. Tímto způsobem mohou zaměstnanci převzít poštu nebo vybavení přímo z centrály.V takovém systému je klíčové správné označení skříněk a volba vhodného zámku. Doporučujeme číslicové zámky, které umožňují zaměstnanci otevřít určenou skříňku pomocí jedinečného kódu. Depozitní skříňky mohou sloužit jako skříňky na notebooky, skříňky na mobilní telefony, skříňky na poštu, nebo pro uložení dokumentů a dalších předmětů.

Schránkové skříňky a kabiny – komplexní vybavení kanceláří

Komplexní vybavení kanceláří není jen o dodání skříní. Nabízíme také celkové vybavení toalet v administrativních budovách – sanitární kabiny a umyvadlové desky. Naše produkty jsou velmi odolné, ale zároveň esteticky zpracované. Kancelářské sanitární kabiny mohou být vybaveny madly. Minimalistického vzhledu lze dosáhnout díky zapuštěným nohám, minimálním profilům a skrytému kování. Nabízíme naše zkušenosti a odborné znalosti a rádi spolupracujeme s architekty i designéry.

Na otázku, kde koupit kancelářské skříňky, odpovídáme bez váhání – u ALSANIT. Naše vybavení umožní vytvořit profesionální a funkční prostředí v každém podniku. Kontaktujte naše obchodní oddělení a zašlete projekt, na jehož základě připravíme cenovou nabídku.

Skříňky na dokumenty do kanceláře

Zejména v kanceláři uchovávají zaměstnanci dokumentaci v papírové podobě a vhodná archivace usnadňuje rychlé nalezení potřebných spisů v danou chvíli. Z tohoto důvodu jsou v kancelářích a provozech nezbytné depozitní skříňky, které umožňují přehledné a bezpečné uložení dokumentace. Společnost ALSANIT se zabývá navrhováním a výrobou kancelářských skříněk, které ladí s uspořádáním daného prostoru a umožňují systematické ukládání všech typů dokumentů.

ALSANIT již řadu let realizuje projekty moderního kancelářského vybavení – především vyrábíme schránkové a oděvní skříňky a rovněž vybavujeme hygienicko-sanitární prostory, pro které dodáváme WC kabiny, sprchové kabiny a umyvadlové desky. Při navrhování zohledňujeme aktuální trendy, měnící se potřeby a očekávání uživatelů. Přizpůsobujeme jim námi navrhovaný a vyráběný kancelářský nábytek i prvky sanitární infrastruktury.

Skříňky a lockersy do kanceláře

Zejména důležitým prvkem kancelářských prostor jsou kancelářské lockersy – modulární skříňky s možností uzamčení klasickým nebo kódovým zámkem. Jsou nezbytné pro ukládání důležitých dokumentů v kancelářích, ale také v bankách, soudech nebo úřadech. Citlivé údaje obsažené ve spisech jsou často chráněny před přístupem nepovolaných osob. Kancelářský locker účinně chrání jejich obsah. Vyznačuje se kompaktní modulární konstrukcí, což znamená, že skříňky lze snadno rozšiřovat o další prvky. V ALSANIT navrhujeme skříňky přesně podle konkrétního prostoru, přičemž se nejčastěji instalují podél stěn pro zajištění pohodlného přístupu.

V kancelářích se čím dál častěji objevují také depozitní skříňky určené přímo zaměstnancům. Mohou v nich bezpečně uložit své osobní věci, protože tento typ skříní tvoří promyšlený organizační systém, který harmonicky zapadá do celkového prostoru. Depozitní skříně jsou víceúčelové – lze je umístit přímo do kanceláře, do odpočinkových místností nebo coworkingových center. Uživatel obdrží personalizovaný kód ke zámku nebo vlastní klíč, což zajišťuje ochranu soukromí a bezpečné uložení obsahu.

Zaměstnanci mohou tyto speciální kancelářské skříně využít také jako systém pro výměnu informací, dokumentů a pošty – předávaných přímo konkrétním osobám. To vyžaduje zodpovědné a účinné zabezpečení, aby se důležité dokumenty nebo zásilky nedostaly do nepovolaných rukou. Skříňky tohoto typu se výborně osvědčují v moderních kancelářích, open space prostorech nebo v rámci konceptu hot desk.

Návrháři nábytku pro moderní kanceláře zaměřené na spolupráci v jednom prostoru vytvářejí řešení, která zaměstnancům zajišťují komfortní podmínky a pohodlnou, ergonomickou práci.

Nábytek do kanceláří a coworkingových prostor

ALSANIT navrhuje kancelářský nábytek pro jednací místnosti, open-space prostory, hot desky i coworkingová centra. Kancelářské stoly a skříně vyrábíme z HPL desek, které se vyznačují vysokou odolností vůči mechanickému poškození a poškrábání. Moderní administrativní budovy hledají stále zajímavější řešení, která usnadní práci nebo vytvoří vhodné pracovní prostředí.

Navrhujeme kancelářské stoly typu hot desk – tedy pracovní stoly tvořené jednou podlouhlou deskou podepřenou sokly. U takového stolu může pracovat více osob současně. Obvykle není prostor pro umístění zásuvkových kontejnerů, proto se kancelářské skříňky ideálně hodí do administrativních budov využívajících hot desk zónu.

Tento typ uspořádání se osvědčuje také v coworkingových centrech – tedy dočasných pracovních místech, která nejraději využívají freelanceři. V takto uspořádaném prostoru je mnoho pracovních míst u dlouhých stolů. Kancelářské skříňky a stoly pro takové prostory rovněž navrhuje společnost ALSANIT.

Vyberte svůj jazyk